::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 109
نویسنده پیام
admin
آفلاین



ارسال‌ها: 202
عضویت: 6 /12 /1389
شناسه یاهو:
تشکر کرده: 8
تشکر شده: 2
سئو seo چیست؟ نویسنده پیام
سئو seo چیست؟


بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر که در اصطلاح سئو نامیده می شود به اقداماتی گفته می شود که برای بدست آوردن بازدید واقعی و رایگان از موتورهای جستجوگر همانند گوگل و بینگ انجام می گیرد.


با توجه به اینکه بیش از ۷۰% ترافیک وب سایت ها را موتورهای جستجوگر تامین می کنند، بهینه سازی سایت جهت نمایش در نتایج موتورهای جستجوگر (وب ، تصاویر ، ویدئو ، نقشه و…) امری کاملا ضروری می باشد.



بازاریابی به روش سئو
همانطور که اشاره شد بهینه سازی سایت جهت نمایش در موتورهای جستجوگر صورت می گیرد. شخصی که وب سایت را سئو می کند را می توان به یک بازاریاب تشبیه کرد. این شخص وب سایت شما را در موتورهای جستجوگر با کلمات کلیدی کسب و کارتان بالا می آورد و از این طریق کاربران هدفمند به وب سایت شما مراجعه خواهند کرد.

همچنین بهینه سازی سایت با اینکه می تواند بر رونق کسب و کارها تاثیر فراوانی بگذارد – در مقایسه با سایت شیوه های تبلیغاتی و بازاریابی هزینه ای به مراتب کمتر دارد. با سئو کردن وب سایت شما به مدت طولانی (اگر نگوییم برای همیشه!) در لیست نتایج موتورهای جستجوگر نمایش داده خواهد شد که دیگر نیزی به پرداخت هزینه نیست و این یعنی یک صرفه جویی اقتصادی.



سئو یک علم و تخصص است
بهینه سازی وب سایت را خیلی ها در اعمال چند تغییر در قالب سایت و تهیه بکلینک خلاصه کرده اند در صورتی که بزرگان این کار معتقد هستند که سئو یک علم است. شخصی که می خواهد سئو کار شود بایستی همیشه دانش خود را بروز نگه دارد. سئو علمی است که می توان گفت هر روز چیزی بر آن اضافه می شود و در برخی موارد بعضی از موارد نیز منقضی می شوند. بنابراین بروز بودن خود یک فاکتور مهم برای شخص سئو کار می باشد.



نقش تجربه در سئو
استراتژی های سئو براساس شناخت الگوریتم های موتورهای جستجوگر است و چون موتورهای جستجوگر این الگرویتم ها را فاش نمی کنند، شخص باید خود دست به کار شود و آنها را شناسایی کند. تجربه سئو کار در نحوه بهینه سازی سایت برای کسب رتبه بالا در مدت زمان کوتاه می تواند خیلی مفید باشد.



مراقب سئو سیاه باشید
در بند قبلی اشاره کردیم که تجربه فردی در سئو مفید است ولی در برخی موارد همین تجربه ها باعث بروز مشکلاتی نیز می شوند. برخی افراد روش هایی را پیدا می کنند که در مدت زمان کوتاه نتیجه مطلوب را می دهد ولی چون برای رسیدن به این جایگاه قوانین موتورهای جستجوگر را دور می زنند در نتیجه بعد از مدت کوتاهی شناسایی می شوند و با جریه هایی سنگین و یا حتی حذف همیشگی از نتایج روبه رو می شوند.

توجه: همیشه این را بدانید که هدف از سئو ، بهینه سازی وب سایت برای کاربران موتورهای جستجوگر است و کاربران موتورهای جستجوگر همان مشتریان شما هستند! پس کاری نکنید که بر ضرر خودتان تمام شود.
جمعه 03 اردیبهشت 1400 - 03:14
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !